4 idei creative pentru website-ul tău

În acest blog discutăm 4 idei creative, orientate spre evidențierea și unicitatea noului dvs. website.

4 idei creative pentru website-ul tău

Este aproape imposibil, în zilele noastre, să creezi un website total distinct, care constă doar din instrumente unice, odată cu proliferarea site-urilor web. Șansa ca potențialii dvs. clienți să fi văzut deja anumite funcții în altă parte este destul de mare.
Cu toate acestea, acest fapt nu înseamnă în niciun caz că trebuie să vă resemnați. Acest lucru ar trebui să fie un stimulent suplimentar pentru dvs., ca antreprenor, pentru a crea un site web care să se scurgă de pe ecran.

1. Conținut generat de utilizator

Conținut, conținut și iarăși conținut. În calitate de antreprenor, ați auzit probabil de o sută de ori că website-ul dvs trebuie să fie plin de așa ceva. Dar ceea ce posibil să nu fi auzit până acum este conținutul generat de utilizator. Astfel, este important să reutilizați pe site-ul dvs. fotografii, videoclipuri și alte elaborări ale clienților dvs. Să presupunem că sunteți un furnizor de aperitive și un client publică o fotografie cu acestea pe Instagram. Cu aceasta interacționați și inspirați grupul țintă.

2. Pagini „cum să”

Foarfecele, cutiile de prânz și bicicletele sunt exemple de produse care necesită puține explicații. Dar dacă sunteți un furnizor de produse mai complexe, nu doriți să lăsați clienții să se „innece”. Acesta este motivul pentru care poate fi bine să aveți pagini de tipul „Cum să” pe site-ul dvs. web. Folosind ilustrații sau videoclipuri scurte, puteți, de exemplu, să explicați cum să asamblați un gard sau la ce ar trebui să acordați atenție atunci când construiți o piscină. Aceste pagini, pot genera, de asemenea, trafic organic, pe măsură ce alții se luptă cu aceeași întrebare.

3. Adăugați elemente interactive

La general, site-urile web sunt pagini statice, dar puteți imbunăți acest lucru adăugând elemente interactive. Este clar, că un buton colorat atrage atenția asupra sa, însă, imediat ce cursorul se deplasează deasupra butonului, și culoarea acestuia devine mai deschisă, conduce la evidențierea și mai mult a butonului. Sau, spre exemplu, un câine care apare prin imagini pe un site web despre produse pentru animale de companie sau o funcție de chat care apare imediat ce deschideți pagina de contact sunt elemente interactive simple, care fac deja multe.

4. Implementați un videoclip la 360 de grade al produsului sau biroului dvs.

Îți place întotdeauna să dai clic pe orice stradă din Google Maps și apoi să te uiți în jurul tău? În zilele noastre există camere cu 360 de grade disponibile, cu care puteți face singuri astfel de fotografii sau videoclipuri. Realizând un videoclip de 360 ​​de grade cu mediul dvs. de lucru sau produsul dvs., oferiți potențialului client doar un pic mai multă perspectivă decât o simplă fotografie de produs. Ceva la care sa te gandesti!

Ideile, pe scurt

  • Conținut generat de utilizator
  • Pagini „cum să”
  • Elemente interactive
  • Videoclip la 360 de grade